Магазин повітряних кульок за $ 1000 - це не фантастика, багато хто з вас починали і з меншого старту. Але це не завжди добре, і нижче буде описано чому.
І так перше що потрібно розуміти, повітряні кульки - це такий же бізнес як і будь-який інший і вимагає певних знань і умінь. Це одночасно і творчий шлях, і шлях підприємця. Для успішного ведення бізнесу вам необхідно чітко розуміти що ви будете робити, стратегія. Для вирішення поточних питань треба бути і фінансистом, і бухгалтером, і закупщиком, і комірником, і якщо навіть всі ці професії ви з легкістю поєднали в собі одному, то готуйтеся, вам ще доведеться бути дуже творчою людиною, створювати і творити щодня, дивувати і викликати емоції.
І так з чого ж почати.

По-перше потрібно вибрати місце, оренду приміщення.

Оренда офісу чи магазину, це важливий і обов'язковий крок, це дозволить вам вийти із зони комфорту і почати діяти. Працюючи вдома, вас будуть оточувати безліч спокус, які будуть вас відволікати від мети, домашні справи, турботи, родичі вимагають увагу, можливість сісти на диван і випити чашечку кави це все буде вас віддаляти від побудови своєї дуйка. Тому потрібно приміщення.
Як же його вибрати. Ні для кого не секрет, що офлайновий бізнес все більше і більше втрачає частку в ринку, тому відразу забуваємо про центральні вулиці з фасадом і виходом на червону лінію. Цей варіант хороший для іміджевого магазину, але у нас бюджет $ 1000, тому будемо економити. Орендувати приміщення на околиці це свідомо обмежити свою цільову аудиторію. Так як клієнти з інших околиць вже точно до вас не поїдуть, та й з центру той же, а ваша доставка буде або дуже дорога або ж для вас є збитковою.
Для першої точки, краще вибрати локацію в центральній частині або біля центральної частини міста, але не на головній вулиці, а на паралельній або перпендикулярної головною. Таке розташування дозволить зняти приміщення значно дешевше і мати перевагу в логістиці при власній доставці. Для великих міст варто ще враховувати трафік під'їзду до вашої точки, і можливість паркування.
Так як цей бізнес все більше і більше йде в онлайн, нам не потрібні великі площі, для дуйка формату клієнтська зона і майстерня досить буде і 20 метрів. В ідеалі мати 2 кімнати, але якщо це одна кімната, то робочу зону можна відокремити ширмою або стелажем. При виборі приміщення зверніть увагу на укоси, що б не було чорних плям, тому що вогкість і грибок дуже шкідливий для паперового декору, та й для здоров'я в цілому. Більше світла. Швидше за все своє портфоліо ви будете робити саме тут, а для красивих фото потрібне світло.
Так як ми будемо працювати з літаючими об'єктами, особливу увагу потрібно приділити стелі, висока стеля під 5 метрів це буде пекло, а не робота. Низька стеля близько 2 м буде заподіювати дискомфорт, так як кулі і стрічки при підготовці замовлення будуть на рівні очей і доведеться постійно ходити пригнувшись. Ідеальна висота стелі, це коли ви можете ставши на носочки дістати кульку без стрічки
І так приміщення є, що далі. А далі потрібно його заповнити.
 

Почнемо з зони майстерні.

Перше що вам потрібно це стіл. Міцний хороший стіл. На якому можна розкласти кулі, поставити компресор і готувати вироби. Готові вироби з гелієм можна відпускати під стелю. Вироби з повітря можна виносити з майстерні і ставити на ресепшн або стіл, тумбу. Готові композиції і фігури з повітряних кульок це не погана реклама, шкода, що тільки для вже зайшли відвідувачів, на жаль на вітрину з вікном на вулицю, ставити кулі не можна, так як вони дуже швидко окислятся від сонця і втратять свою привабливість.
Кулі бояться пилу і сонця, тому краще не залишати їх навпроти вхідних групи і відкритих вікон. Багато майстрів заклеюють свої вікна плівкою, що б кульки не можуть каламутніли.
Хоч ми розглядаємо і маленьке приміщення, але так чи інакше в нього можуть зайти люди, а значить навіть ті кілька метрів можемо вважати торговим залом. Ті зони, які проглядаються клієнтом не повинні мати нічого зайвого, чашок, їжі, предметів гігієни і тд.

Зайдіть в приміщення як клієнт, і куди потрапить ваш погляд, все заповніть товаром.

За кожен см площі ви платите гроші, тому нехай вона продає. Зараз популярні магазини не перенагруженние елементами і товаром, мінімалізм в меблях і викладенні. Але даний стиль організації простору хороший у великому і красивому шоурумі, якщо ж піти за цим принципом в невеликому приміщенні призначеному для видачі товару, то створиться враження, що товару мало або ж у вас немає супутніх товарів і клієнт може піти шукати їх в іншому магазині. У будь-якому випадку можна спробувати обидва варіанти і відзначити при якій викладенні більше середній чек.
Отже, якщо під підсумовує. Для «легкого старту» нам потрібно закрити 3 питання:
Приміщення, товар, реклама.

Другий і третій питання ми розкриємо в наступній статті.